Nowoczesny Marketing i PR
20 uczestników |
Czas trwania: 2 semestry |
Dyplom ukończenia studiów |
Opis
Marketingowcy to osoby odpowiedzialne za jeden z ważniejszych obszarów w każdym biznesie.
Ich doświadczenie i wiedza o mechanizmach funkcjonowania rynku, a w szczególności o potrzebach klientów przekładają się na obroty firm oraz relacje z klientami i kontrahentami. Dynamiczny rozwój technologii i metod wykorzystywanych w marketingu przy jednoczesnym wzroście konkurencji powoduje konieczność rozwoju i poszerzania kompetencji z tego zakresu.
Celem studiów jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy, a w szczególności narzędzi marketingowych, które wspierają proces budowania przewagi konkurencyjnej firm. Słuchacz zapozna się ponadto z zasadami efektywnej komunikacji z szeroko rozumianym otoczeniem.
Zrealizowano 1 edycję
Tryb: 2 semestry
Cena za semestr: 1900 zł. Istnieje możliwość płatności za studia w 4 ratach.
Program studiów:
Lp. |
Nazwa przedmiotu |
Liczba godzin |
1 |
Budowanie reputacji i wizerunku firmy – krok po kroku |
8 |
2 |
Public Relations – ambasador organizacji |
16 |
3 |
Kompetencje wizerunkowe: |
8 |
4 |
Tworzenie i wdrażanie standardu obsługi klienta |
8 |
5 |
Planowanie strategii marketingowej i budżetu |
8 |
6 |
Marketing Mix: |
8 |
7 |
Badania marketingowe |
8 |
8 |
Zarządzanie marką |
8 |
9 |
Marketing Mix: |
8 |
10 |
Marketing i PR w dobie Enterprise 2.0 – jeśli nie ma Cię w sieci, nie istniejesz (warsztaty z praktykami) |
16 |
11 |
Kompetencje marketingowe: |
16 |
12 |
Warsztaty z praktykami: |
10 |
13 |
Seminarium dyplomowe |
4 |
|
Razem godzin: |
218 |
20 uczestników |
Czas trwania: 2 semestry |
Dyplom ukończenia studiów |