Teichert BVP Group sp. z o.o. posiada politykę informacji zwrotnych od usługobiorcy, która jest stosowana po wykonaniu każdej usługi. Jeżeli ze strony Klienta są obiektywne przesłanki, że usługa wykonana przez firmę Teichert BVP Group sp. z o.o. nie została dostarczona w najwyższym standardzie, zostaje uruchomiona procedura reklamacyjna. Procedura reklamacyjna:
Jeżeli z jakichś względów usługa nie spełniła oczekiwań Klienta i/lub uczestników, wówczas zbieramy informację zwrotną od przedstawiciela Klienta i porównujemy ją z informacjami uzyskanymi z ankiet ewaluacyjnych (czy i w jakim stopniu są one zbieżne). Firma Teichert BVP Group sp. z o.o. wraz z trenerem/coachem/doradcą, który wykonywał usługę rozwojową, poddaje szczegółowej analizie zaistniałą sytuację, w szczególności co sprawiło, że Klient jest niezadowolony z zaoferowanej usługi. Organizujemy wówczas spotkanie z przedstawicielem Klienta, doradcą ze strony firmy Teichert BVP Group sp. z o.o. oraz trenerem/doradcą/coachem w celu doprecyzowania przyczyn niezadowolenia dostarczonej usługi. Dążymy do spotkania osobistego, natomiast na życzenie Klienta możliwe jest zorganizowanie telekonferencji. Jeżeli ze strony Klienta są obiektywne przesłanki, że usługa wykonana przez firmę Teichert BVP Group sp. z o.o. nie została dostarczona w najwyższym standardzie, zostaje uruchomiona procedura reklamacyjna.
Teichert BVP Group sp. z o.o. świadczy usługi rozwojowe wdrażając skuteczną komunikację z usługobiorcami odnośnie do informacji zwrotnych. We współpracy z Teichert BVP Group sp. z o.o. każdy klient, który korzysta z usług rozwojowych, ma dedykowanego doradcę/konsultanta, który sprawuje opiekę nad relacją – odpowiada na wszystkie pytania oraz pojawiające się ewentualne wątpliwości przez cały okres trwania procesu rozwojowego. Doradca z ramienia Teichert BVP Group sp. z o.o. odpowiada również za uzyskanie od Klienta informacji zwrotnych po przeprowadzeniu usługi rozwojowej.
Jeżeli z jakichś względów usługa nie spełniła oczekiwań Klienta i/lub uczestników, wówczas zbieramy informację zwrotną od przedstawiciela Klienta i porównujemy ją z informacjami uzyskanymi z ankiet ewaluacyjnych (czy i w jakim stopniu są one zbieżne). Firma Teichert BVP Group sp. z o.o. wraz z trenerem/coachem/doradcą, który wykonywał usługę rozwojową, poddaje szczegółowej analizie zaistniałą sytuację, w szczególności co sprawiło, że Klient jest niezadowolony z zaoferowanej usługi. Organizujemy wówczas spotkanie z przedstawicielem Klienta, doradcą ze strony firmy Teichert BVP Group sp. z o.o. oraz trenerem/doradcą/coachem w celu doprecyzowania przyczyn niezadowolenia dostarczonej usługi. Dążymy do spotkania osobistego, natomiast na życzenie Klienta możliwe jest zorganizowanie telekonferencji. Jeżeli ze strony Klienta są obiektywne przesłanki, że usługa wykonana przez firmę Teichert BVP Group sp. z o.o. nie została dostarczona w najwyższym standardzie, zostaje uruchomiona procedura reklamacyjna.
Firma Teichert BVP Group sp. z o.o. posiada nadzór nad udokumentowanymi informacjami. Treść umowy, która jest zawiązywana między stronami (usługodawcą i usługobiorcą) zobowiązuje do informowania siebie na bieżąco o wszelkich okolicznościach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie usługi, a w szczególności prowadzących lub mogących doprowadzić do niewykonania lub nienależytego wykonania usługi. Strony mają obowiązek zapewnić współdziałanie pracowników, współpracowników i kontrahentów w zakresie niezbędnym do należytego wykonania usługi. Teichert BVP Group sp. z o.o. dopełnia wszelkich formalności, które wynikają z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych wobec osób, w stosunku do których świadczyć będzie usługi rozwojowe, objęte przyjętym do realizacji Zamówieniem, w zakresie koniecznym do należytego wykonania usługi. Teichert BVP Group sp. z o.o. zachowuje w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem usługi rozwojowej, obowiązek zachowania poufności dotyczy również jego pracowników, współpracowników, doradców i innych osób wykonujących usługę z ramienia Teichert BVP Group sp. z o.o..
Podczas wykonywania usługi rozwojowej jest dokonywany stały nadzór przebiegu szkolenia/doradztwa przez osobę odpowiedzialną za projekt z ramienia Teichert BVP Group sp. z o.o.. Firma posiada procedurę reklamacyjną oraz działań korygujących. Przykładowe działania korygujące:
a. Ponowne przeprowadzenie badania potrzeb rozwojowych i opracowanie wyników.
b. Ponowne wykonanie usługi rozwojowej.
c. Ponowne wykonanie usługi rozwojowej przez innego trenera/coacha/doradcę.
Każda sytuacja rozpatrywana jest indywidualnie, dlatego też działania korygujące również są dostosowane do przyczyn, które spowodowały niezadowolenie Klienta. Cała procedura kończy się sesją – spotkaniem pracowników zaangażowanych w świadczenie usług rozwojowych w Teichert BVP Group sp. z o.o., na którym zostaje omówiona i poddana gruntownej analizie zaistniała sytuacja. Zostają wygenerowane sposoby na uniknięcie niezadowolenia Klienta w przyszłości.
Kontrola wewnętrzna to proces nieustannego monitorowania poziomu utrzymywania standardów realizacji usług przez Teichert BVP Group sp. z o.o.
Teichert BVP Group sp. z o.o. świadczy usługi rozwojowe oraz posiada system monitorowania jakości usług i zadowolenia usługobiorcy, w szczególności identyfikacji oraz sposobu likwidacji zagrożeń i wykorzystania szans.
Firma Teichert BVP Group sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 76B/1-2; 71-112 posiada odpowiednie warunki lokalowe oraz wyposażenie zapewniające realizację wysokiej jakości usług. Działania realizowane przez firmę odbywają się w miejscu i warunkach odpowiednich do celu i formy prowadzenia usługi rozwojowej. Zapewniony jest komfort pracy uczestników oraz przestrzegane są zasady BHP oraz higieny pracy umysłowej.
Liczebność grupy dopasowujemy do sal szkoleniowych. W swoich zasobach dysponujemy:
Firma posiada aktualne protokoły:
Teichert BVP Group sp. z o.o. świadczy usługi rozwojowe oraz kieruje się wymaganiami, standardami w zakresie dostarczanej usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Poprzez wymagania rozumie się wymagania określone przez klienta oraz nieokreślone przez klienta, ale niezbędne do realizacji usługi.
Standardy Teichert BVP Group sp. z o.o. w świadczeniu usług rozwojowych:
Ostatni etap przeprowadzany jest już w ścisłej współpracy z przedstawicielami oddelegowanymi przez Klienta. Ma on na celu stworzenie np. narzędzi pomagających uczestnikom szkolenia radzić sobie z wymagającymi klientami lub ich obiekcjami lub zaplanowanie dalszej ścieżki rozwojowej dla poszczególnych pracowników.
Teichert BVP Group sp. z o.o. zapewnia zatrudnianie do wykonywania usług rozwojowych wykwalifikowaną kadrę, która spełnia następujące wymagania:
Teichert BVP Group sp. z o.o. w celu potwierdzenia spełniania przez współpracujących trenerów, coachów i doradców wyżej wymienionych warunków prowadzi ewidencję umów cywilnoprawnych zawartych pomiędzy firmą a poszczególnymi osobami. Posiada również systematycznie aktualizowane życiorysy zawodowe swoich współpracowników świadczących usługi rozwojowe oraz poświadczone za zgodność z oryginałem kopie certyfikatów i zaświadczeń, poświadczających dążenie do stałego podwyższania swoich kwalifikacji. Teichert BVP Group sp. z o.o. zawiera ze stałymi współpracownikami wykonującymi usługi rozwojowe porozumienia o stałej współpracy, którego strony deklarują nawiązanie stałej i regularnej współpracy w obszarze wykonywania usług rozwojowych (w obszarze projektowania oraz realizacji szkoleń i warsztatów oraz w obszarze realizacji doradztwa, coachingu i superwizji). Teichert BVP Group sp. z o.o. zachęca członków współpracującej ze sobą kadry świadczącej usługi rozwojowe do udziału w organizowanych szkoleniach, konferencjach, seminariach i innych formach rozwoju. Stali współpracownicy otrzymują możliwość bezpłatnego udziału lub zniżkę w stosunku do standardowego kosztu szkolenia.
Hubert Teichert – Właściciel, zarządza kadrą oraz procesami głównych projektów komercyjnych.
Jarosław Zaleski - Dyrektor ds.rozwoju biznesu
Teichert BVP Group sp. z o.o. świadczy usługi rozwojowe oraz kieruje się wymaganiami, standardami w zakresie dostarczanej usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Poprzez wymagania rozumie się wymagania określone przez klienta oraz nieokreślone przez klienta, ale niezbędne do realizacji usługi.
Standardy Teichert BVP Group sp. z o.o. w świadczeniu usług rozwojowych:
Ostatni etap przeprowadzany jest już w ścisłej współpracy z przedstawicielami oddelegowanymi przez Klienta. Ma on na celu stworzenie np. narzędzi pomagających uczestnikom szkolenia radzić sobie z wymagającymi klientami lub ich obiekcjami lub zaplanowanie dalszej ścieżki rozwojowej dla poszczególnych pracowników.
Teichert BVP Group sp. z o.o. określa cele i zakres tematyczny świadczonych przez siebie usług rozwojowych zgodnie z wymaganiami wyspecyfikowanymi przez Klienta. Są one ustalane drogą wywiadu bezpośredniego z osobą reprezentującą Klienta – może być to właściciel, menedżer liniowy, menedżer ds. szkoleń i/lub kadr lub inna osoba oddelegowana przez Klienta do kontaktu z Teichert BVP Group sp. z o.o. W dalszej kolejności ustalenia mogą być podejmowane również w formie rozmów telefonicznych i wymiany wiadomości mailowych. Teichert BVP Group sp. z o.o. przeprowadza każdorazowo badanie potrzeb rozwojowych, adekwatne dla danego Klienta. Może mieć ono formę przeprowadzenia ankiety wśród wszystkich lub wśród części pracowników, którzy mają uczestniczyć w procesie usługi rozwojowej, jak i formę wywiadów bezpośrednich. Wybór odpowiedniej metody i technik badania potrzeb rozwojowych zależy m.in. od:
Zakres tematyczny usługi rozwojowej, który został wskazany przez Klienta, może zostać zweryfikowany po uzyskaniu wyników przeprowadzonego badania potrzeb rozwojowych. Klient otrzymuje każdorazowo informację o wynikach badania potrzeb rozwojowych w formie zbiorczego podsumowania (w formie pisemnej i/lub ustnej). Otrzymuje również uargumentowaną merytorycznie na jego podstawie propozycję zakresu tematycznego usługi rozwojowej. Podlega ona dalszym ustaleniom. Cele dla usług rozwojowych formułowane są na trzech poziomach zdobywania kompetencji: wiedzy, umiejętności i postaw.
Teichert BVP Group sp. z o.o. buduje pozycję LIDERA dzięki uzyskaniu SYNERGII działań z każdym Klientem Firmy. Naszą misją jest bycie NAJSKUTECZNIEJSZĄ firmą na rynku szkoleniowo-doradczym.
Osiągamy to dzięki gruntownej wiedzy i umiejętnościom z obszaru psychologii, implikowaniu ich do świata biznesu oraz myśleniu skoncentrowanym na osiągnięciu sukcesu. Sukces naszego Klienta, który wzmacnia misję Teichert BVP Group sp. z o.o.
Nasza Misja związana jest z WARTOŚCIAMI, a więc zbiorem zachowań, które wzmacniają wewnętrznie Teichert BVP Group sp. z o.o. i tworzą przewagę konkurencyjną:
CELEM STRATEGICZNYM jest osiągnięcie pozycji lidera w kategorii podmiotów prywatnych, komercyjnych pracujących w obszarze edukacji osób przynależących do Społeczności Kreatywnej.
biuro@teichert.pl
+48 91 486 05 05
ul. Poniatowskiego 76B/1-2, 71-112 Szczecin
Firma
Informacje
Social media